În situaţia în care AFRODITA BOUTIQUE nu este în măsură să livreze cumpărătorului bunurile comandate şi achitate în avans, din motive obiective şi care nu depind de companie, cumpărătorului i se va restitui integral suma plătită. Într-un astfel de caz, suma integral plătită se referă la cheltuielile efective suportate de client.
Timpul de livrare
Perioada standard pentru livrare este de 2-5 zile lucratoare. Cumpărătorul trebuie să accepte o posibilă prelungire a perioadei de livrare datorată întârzierilor provocate de producător sau a unor evenimente neprevăzute şi care nu depind de AFRODITA BOUTIQUE, în conformitate cu Ordonanţa nr.21/1992, privind Protecţia Consumatorilor, cu modificările ulterioare.
Bunurile livrate vor fi însoţite de factură, care serveşte ca document financiar, dar şi ca document privind garanţia, cu excepţia cazului în care se prevede altfel.
Cumpărătorului i se cere adresa pentru livrare, la completarea comenzii.
Dacă bunurile dorite nu sunt disponibile sau în acest timp au apărut probleme privind efectuarea livrării, reprezentanţii AFRODITA BOUTIQUE vor informa fără întârziere clienţii folosind datele de contact existente.
Dacă bunurile nu sunt primite de client în timpul stabilit pentru livrare, şi nu a fost contactat de AFRODITA BOUTIQUE, clientul poate da telefon la 0770 737 853 sau contacta AFRODITA BOUTIQUE prin e-mail la adresa [email protected]
Transportul, ambalarea si termenii de plată
Bunurile cumpărate sunt trimise ambalate în mod corespunzător, iar plata se efectuează potrivit metodei alese de cumpărător. Pentru fiecare comandă, taxa de transport este indicată separat. Trebuie avut în vedere că taxa pentru transport este suportată de cumpărător.
AFRODITA BOUTIQUE păstrează dreptul de proprietate asupra bunurilor până când preţul complet al bunurilor este plătit.
Orice alte costuri legate de transport ce intervin între transportator şi client după ce bunurile au fost livrate de AFRODITA BOUTIQUE vor fi achitate de cumpărător.
În situaţia în care clientul alege plata online, tranzacţia va fi procesată prin Mobile Pay. AFRODITA BOUTIQUE nu solicită şi nu stochează niciun fel de informaţii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale cumpărătorului. Aceste informaţii sunt strict confidenţiale şi sunt procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plată online.
De asemenea, în cazul plăţilor online, AFRODITA BOUTIQUE nu este/ nu poate fi facută responsabilă pentru orice alt cost suplimentar suportat de client, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de banca emitentă a cardului acestuia, în situaţia în care moneda de emitere este alta decât RON. Responsabilitatea acestui fapt cade în sarcina clientului.
Modalităţi de livrare
Livrare se face prin URGENT CARGUS.
Schimbul de colete
Costul schimbului de colete din vina clientului este suportat de cumparator.
RETURNARE PRODUSELOR
Conform legii comertului electronic OG nr.130/2000, art.7 alin.1 consumatorul (cumparatorul) are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului (cumparatorului) sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Clientul are dreptul ca, in termen de 14 zile de la primirea produselor comandate, sa returneze produsul si sa instiinteze firma asupra deciziei sale de a renunta la produsele comandate, fara obligativitatea invocarii unui motiv anume.
In cazul in care doriti sa returnati produsele, trebuie avute in vedere urmatoarele:
contravaloarea transportului va fi suportata de cumparator (client);
produsele returnate trebuie sa fie noi, nepurtate, impreuna cu toate accesoriile aferente produsului si bonul /factura fiscala;
in cazul in care marimea nu corespunde, se poate solicita un alt produs in schimbul celui initial;
AFRODITA BOUTIQUE se obliga sa returneze suma achitata de client, prin tansfer bancar (in contul clientului), imediat ce toate conditiile de mai sus au fost indeplinite, in cel mult 15 zile calendaristice de la primirea produsului. Te rugam sa acorzi cateva zile pana la vizualizarea sumelor restituite in contul tau, interval care variaza in functie de banca sau emitentul cardului tau.
Produsele AFRODITA BOUTIQUE care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate.
Suma de bani restituita pentru retur nu va include si cheltuilile de transport (daca exista).
Se accepta doar retururi cu servicii de curierat rapid. Nu se accepta retururi cu Posta Romana. Nu se accepta retururi cu plata ramburs.
Retururile vor fi trimise pe aceeasi adresa ca aceea de pe care a venit coletul.
Produsele din Sales\Reduceri nu pot fi returnate. Returul pentru inlocuirea marimii se accepta o singura data si pentru un singur produs.